درباره من :

من سید مصطفی حسینی هستم که با نام هنری پدرام حسینی در حوزه طراحی گرافیک و تبلیغات فعالیت خودم رو از سال 1388 آغاز کردم ، در دوره ای که اهمیت طراحی گرافیک مانند 1403 شناخته شده نبود . فعالیت من در حوزه طراحی از طراحی تبلیغاتی آغاز و تا طراحی و صفحه آرایی کتاب در سال های 1388 تا 1391 ادامه پیدا کرد . 
از سال 1391 به دنبال گسترش دامنه آگاهی و دانش فردیم و همچنین امکان ارائه خدمات بهتر به مشتریان به دنبال یادگیری برنامه نویسی و طراحی وب رفتم و 1392 اولین وب سایت کاملا Html خودم را طراحی و شروع به ارائه خدمات آنلاین بر بستر این وب سایت کردم .
سال 1392 برای آموزش بیشتر به تهران نقل مکان کردم و اولین مجموعه خودم را با نام پارسه گرافیک با مشارکت جمعی از دوستان راه اندازی کردم ، پارسه گرافیک در مدت 2 سال فعالیتش به برندهای موثری ارائه خدمات کرد که عمدتا مجموعه های صنعتی و تولیدی بودن . سال 1394 به زادگاهم بیرجند برگشتم تا بنیاد پروشات گرافیک رو پایه گذاری کنم .
پروشات گرافیک از سال 1394 با فعالیت محدود در حوزه طراحی و چاپ شروع شد و با گسترش روز افزون خدمات و دامنه مشتری ها مجموعه ای از خدمات را در زمینه های طراحی گرافیک ، طراحی تبلیغاتی ، طراحی بسته بندی ، چاپ افست و دیجیتال ، طراحی وب سایت و اپلیکیشن ، تولید محتوا شبکه های اجتماعی و همچنین مشاوره بازرگانی و برندینگ به بیش از صدها مشتری در استان های خراسان ، سیستان و بلوچستان و کرمان ارائه کرده که بنده علاوه بر بنیان گذاری پروشات گرافیک به صورت مستقیم در انجام طراحی ها و همچنین اجرا پروژه ها نقش مستقیم داشتم . اکنون پروشات گرافیک به صورت مستقل به فعالیت خودش ادامه میده و من بار دیگه از سال 1401 به مشهد برگشتم و فعالیت مستقل خودم را به صورت پروژه های فریلنس از طریق وب سایت رسمی پدرام حسینی ادامه میدم و باعث خوشحالیمه که هر روز بتونم در خدمت مجموعه های جدید باشم تا در کنار هم تغییری ارزنده ایجاد کنیم

تخصص های من :

من فارغ التحصیل رشته فناوری اطلاعات از دانشگاه پیام نور بیرجند هستم و آشنایی شخصیم با علوم رایانه به قبل از دوره دانشگاه بر میگرده ، به دوره دبیرستان که به صورت خودآموز در حوزه نرم افزار و شبکه فعالیت جدی انجام می دادم . در حال حاضر با نرم افزارها ، زبان های برنامه نویسی و برخی حوزه های مرتبط به صورت پیشرفته آشنایی دارم که در ادامه با جزئیات بیشتر بیان شده .